Linda

Tisdag
Ja då har snart halva veckan gått, imorgon har vi julbord på jobbet med lite knytis och julklappsbyte så jag ska ställa mig och steka prinskorvar sen. 
Idag har det inte hänt så mycket efter jobbet, vi har käkat middag, sen åkte vi och handlade lite och hämtade ut paket. Paketet inehöll lite saker till lill knodden det har snart gått halva tiden så nu kunde jag inte hålla mig längre så nu köpte jag på mig lite saker till bebis, vi väntar också på att få hem spjälsäng, spjälskydd, madrass, madrasskydd, täcke, babysitter och en bärsele som vi ska köpa från en av min vänner jag känt längst som nu inte tänker skaffa flera barn hon är nöjd med de 3 hon har, så nu säljer hon av med saker och jag passade ju på att köpa då jag vet att hon är noga och köper inte " skitsaker " för alla saker vi ska köpa betalar vi endast 1500 kr vilket är ett väldigt bra pris. 
Ja ja nog om bebis.
 
Här har jag tänt en massa ljus och sitter och glor på tv medans Andreas meckar med rallybilen. Så jag har laddat upp med en massa frukt så som melonskivor och apelsinklyftor, sen har jag en skål med torkad frukt som är smarrigt att tugga på.
 
Vad har ni hittat på sen sist?
 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress