Linda

Glossybox
Japp då kom den då min lilla box och denna gången innehåller den 
* Dove schampo och balsam
* Fruit gorilla&friends lip balm
* Kueshi Revitalizing face toner
* Absolut New York Garlic nail treatment
* Make up store Microshadow 
 
 
 
Kram L 
 
Sandra

Jag förstår att boxen kan komma med en massa trevligheter men hinner man använda alla? fast dom är ganska så små??

Kram och fin kväll
till dig
Sandra

Svar: nja vissa saker som man inte tycker om kan man ju alltid ge bort, fast visst det kan bli lite mycket ibland, men så småningom kan man ju använda upp det.
kram Linda
Linda

anette

Jag trodde det var samma i boxarna. Jag fick en knallgul skugga :( Kram Anette

Svar: nej då det är lite olika efter vad man fyllt i formuläret med för svar.
kram Linda
Linda

Ekenäsliv

Kul med glossybox! Lite glamour i vardagen behöver vi allt:)
Ha de fint!
Kram Anna

Svar: Ja absolut visst behöver vi det lite lyx och flärd i vardagen.Ha en jätte fin kväll
Kram Linda
Linda

I mitt huvud

Tycker det verkar som att man får så mycket att man inte hinner använda allt när man har Glossybox. Men det kan ju vara kul att få testa lite nytt, förstås.

Svar: Ja det kan ju bli lite mycket kanske ibland, men det är kul att få testa lite olika saker.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress