Linda

Aj aj aj vad ont det gör
Idag mår inte min kroniska tarmsjukdom bra alls, har så ont i magen så det är inte klokt, vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.Kan bli en jobbig kväll på jobbet idag då. Sen vet jag inte heller vad som hänt med min högra arm, har skit ont i axeln och sen i överarmen, så undrar hur det ska gå för mig på det andra stället där jag jobbar imorgon, där det är en hel del lyft man gör.
 
Säga vad man vill om snö, men nog är det vackert allt. Men halt för sopbilen har lyckats köra av vägen här utanför hos oss, så bärgaren fick komma.
Så man får väl passa sig då man vistas ute. 
Vad hittar ni på denna dag?
 
 
Kram L 
 
 
 
anette

Hoppas kvällen blev bra trots allt. Kram Anette

Svar: Jodå det har funkat, men får se hur det är imorgon bitti om jag kan jobba då eller ej.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Ekenäsliv

Go kväll!
Hu så jobbigt att din mage krånglar så... Hoppas du får känna dig bättre snart.
Va rädd om dig och ha en fin helg!
Kram Anna

Svar: ja inget vidare, jag skulle ha jobbat idag men tyvärr blir jag tvungen att ringa mig sjuk. Det kommer inte funka att jobba idag. Hoppas på bättre tur i nästa vecka.
Såg att du hade vunnit 2 fina tävlingar, vad roligt stort grattis
Kram Linda
Linda

MADDISENJ.SE

Ja gud så mycket snö det kommit. Usch det där lät inte alls bra med din mage. Hur mår du i dag?

Svar: Det är vackert med snön men den kom lite sent. Nja idag är det inget vidare
Jag blev tvungen att vara hemma från jobbet idag och jag har konstant ont så det kunde varit bättre. Men ingen idé att hänga läpp för det, jag mår ju inte bättre av det så
Kram Linda
Linda

✫ Fru Eriksson

Fina vinterbilder ♡ ...
Hoppas du mår bättre snart!

Pst...Hann läsa din kommentar innan den försvann :(

Svar: TackJag fick vara hemma idag från jobbet funkade inte att gå dit med denna magvärk.
Det är vårat internet som strular tappar uppkopplingen med jämna mellanrum tyvärr.
Denna dag bjuder på ett väldigt vackert väder med strålande sol mest hela tiden.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress