Linda

Ont i huvudet, magen, myrkrypningar och sömnlösa nätter
Ja lite så ser min vardag ut numera sen jag blev gravid, jag undrar om det är normalt att typ inte kunna sova på nätterna och dessa myrkrypningar är hemska. Ont i huvudet har jag nästan haft varje dag sen jag blev gravid och nu har jag börjat få lite mera ont i magen, är det flera av er som är gravid eller nyligen varit det som känner igen detta eller är jag annorlunda? Hur som så känns det riktigt jobbigt då jag är konstant trött och det är ju ganska vanligt när man är gravid men jag är dubbelt tröt eftersom jag inte sover på nätterna heller typ och på det ska man orka jobba vilket inte är helt enkelt, nu är jag hemma ett par dagar för att hoppas på att blir bättre. 
Dela gärna med er av era erfarenheter kring att vara gravid, det vore en stor hjälp för mig.
 
Nu ska här snart fixas lite lunch men vad jag ska äta har jag verkligen inte aning om, jag gör något enkelt bara. 
 
Ha en fin dag 
Kram/ Linda 
Sandra

Vad är det för myrkrypningar? benen? armarna?
Jag hade något som hette karpaltunnelsyndrom när jag var gravid!
Konstant trött var jag båda mina graviditeter men be att få kolla blodtrycket du kanske behöver äta järntabletter?? det fick jag!

En omlett till lunch kanske :-)

Kram Sandra

Svar: Det liksom kryper och värker i benen på nätterna vilket innebär att jag måste upp och röra på mig. Jag har också domningar i händerna det är hemskt jobbigt. Mitt blodtryck var bra sist jag var iväg och mitt blodvärde bra så beror nog inte på det.
Hur som så är det jobbigt att man inte kan sova på nätterna man blir ju inte direkt piggare av det.
Jag gjorde en baconsås med lite allt möjligt i och sen pasta till det. Nu käkar jag lite apelsin. Ska nog passa på och lägga mig en stund igen och vila magen lite som värker.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Cassandra Haraldsson

Låter inte så kul, hoppas det blir bättre!

Svar: Nej det är inte direkt en höjdare, men bara att gilla läget och hoppas att det är övergående ju längre graviditeten fortgårHa en fin kväll
Kram Linda
Linda

Marie

Vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så jätte mycket för att du gillar min blogg.Jag har precis kommit hem från en kortare promenad med min sambo, så nu har jag gjort mig en tallrik med lite äppelklyftor och apelsinklyftor som jag ska äta.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Mirre

Här är nya bloggen =D

Svar: Tack så mycket ska lägga till den Ha en fin helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress