Linda

Välkommen Oktober och rosa månad
                                                                HEJ PÅ ER
 
Vad har ni gjort denna dag då?
 
Jaha då har vi klivit in i Oktober nu då, September har gått fort väldigt fort. 
På jobbet håller vi på med jul schemat och det är nog ett av de sämsta scheman att lägga för då kommer alltid den årliga frågan vem ska jobba Julaftonkväll?, julaftondag? och vem får vara helt ledig. Man borde vara van vid detta eftersom att man har haft det så sen 1997 men nej inte vänjer man sig vid det ändå. Alla vill ju fira jul.
 
Ja ja nog om trist schema snack.
Denna dag har spenderats på jobbet sen blev det hem och slöa i ca 1 timme sen var det dags att fixa middag för mig och min älskling. Så nu sitter vi här i soffan och är mätta i magen, men jag har ändå laddat upp med en liten Geisha chokladkaka mums.
Vad bjöds det på till middag då?
Jo lax i sås och potatis och en god sallad
 
 
 
 
Här innan middagen så bjöd kvällen på en underbart rosa himmel, men svårt att fånga hur rosa när man fotar men jag har gjort så gott jag kan. 
 
 
Jag önskar er en fortsatt härlig Oktober kväll
Kram/Linda.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress