Linda

Mitt i veckan
Jaha då har vi kommit till Onsdag och det går med stormsteg emot helgen. Igår mina vänner då var det exakt en månad kvar till BF och nu börja det kännas riktigt nervöst och väldigt spännande med på vad det är för en liten krabat man har där är inne. Vill träffa henne nu. Idag har vi tyvärr inget solsken men det är 15 grader varmt, men idag blir det inget med att sitta ute på altanen. Jag har precis avslutat min lunch och funderar starkt på att skära upp lite vattenmelon som jag köpte igår, det är ju så jäkla gott. Jag har plockat in lite kvistar från äppelträdet och dekorerat det med några små fåglar, så lite vår kommer in här hos oss. Fåglarna som går i vitt, grönt och rosa är köpta på Åhlens för ett antal år sen. Vad har ni för er denna dag?
 
 
 
Kram/Linda
MADDISENJ.SE

Tack så mycket!! Åh vad mysigt och gott! Hur mår du och magen?

Svar: Jag och magen mår bra, men nu längtar vi efter att få träffa våran lilla tjej, så den månaden som är kvar nu känns som en evig väntan.Ha en jätte bra dag
Kram Linda
Linda

Ramona

Så spännande och mysigt att undra vem som är där inne. Minns hur mysigt det var med buffarna i magen, och jobbigt när man skulle sova ;)
Kram och ha en fin dag <3

Svar: Jag har som tur är inte så svårt med att sova om nätterna då hon håller sig ganska lugn då. Men man får vända sig mycket för att ligga bekvämt. Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress