Linda

En regnig dag
Idag håller vi oss inne för det regnar ute hela tiden. 
Här hemma har jag hunnit att snart tvätta klart allt för idag, har också plockat upp saker som legat i våran bastu så de har kommi dit de ska nu, har lite kvar där ännu men tar lite mera sen igen.
Just nu försöker jag få Levina att sova för hon är jätte trött men det är verkligen inte det lättaste alla gånger.
Vad hittar ni på denna dag då?
Vad jag ska hitta på mera idag det har jag inte en aning om alls faktiskt, tar dagen som den kommer bara.
 
Vi var ju och handlade en massa blommor i Lördags och då köpte jag en bukett med Gladiolus i en lite grålila ton och de blommar fint nu.
 
 
 
 
 
Kram/Linda
 
 
Mirre

Hoppas att det gick bra att få snuttan somna, och här har det också vräkt ner idag

Svar: Ha ha det där med att sova på dagen är överskattat tydligen för henne, om hon somnar så sover hon som max 1 timme men oftast bara 30 min. Men denna gången ville hon inte sova alls så hon slocknade för natten runt 20:30 istället.Visst har det varit riktigt dåligt väder idag regn hela dagen.
Ha en fortsatt bra kväll
Kram Linda
Linda

Ramona

Vad mysigt du har det :) Superfina blomster. Livar upp inne en grå dag. Men idag skiner solen, hoppas på en fin dag efter allt regn igår. Kramen till dig <3

Svar: Vackrare väder idag så jag och Levina tog en promenad bort till affären med en mellanlandning vid ett av mina gamla jobb där jag gick på timmar förut, det blev dock en kort visit så får planera in en längre till nästa gång.Annars har det nog inte hänt så mycket mera alls här hemma mer än det vardagliga som laga mat och plockat runt i hemmet.
Ha en fin dag
Kram/Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress