Linda

En dag i sorg
Idag har min mamma lugnt och stilla somnat in efter att ha kämpat med sin cancer i 1,5 år, känns skönt att hon inte behövde ligga så länge och att hon inte behövde lida, det är vad man önskar då ens anhöriga går bort. 
Nu har hon fått återförenas med min far och de kan fortsätta vara tillsammans i den sista vilan. 
Må ni båda vila i frid 
tusentals kramar och massor av kärlek till mina kära föräldrar.
Himlen har hämtat hem 2 änglar nu. Ikväll tänder vi ljus för de som lämnat oss och för de som fortfarande kämpar.
 
 
 
Kram/ Linda 
Sandra

Jag beklagar Linda <3 Så tråkigt att läsa men det är som du säger vi vill ju inte se våra nära lida hur ont det än gör i oss och nu får hon ju träffa din pappa igen...

Jag har ett tips på salva (läst i kapp lite) Aloe Vera Forever Living har en kräm som heter "Aloe Propolis creme"
Huuuuur bra som helst, jag har den på all sveda, klåda, ansiktet på barnen i kylan.. den är dryg och verkligen värd varenda öre! kolla in..

Ta hand om dig
Kram Sandra

Svar: Tack så jätte mycket för att du skriver till mig. Jag får kolla in den salvan för det är riktigt jobbigt med denna klåda jag har. Idag har jag kontaktat vårdcentralen för min värk och domningar i händerna som bara blir värre och värre för var dag nu känns det så. Så får se vad de säger när de hör av sig
Ha en fin dag
Kram Linda <3
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress