Linda

Fin besök
Idag har jag haft fin besök av dessa sköna bönor Min kusin M och hennes dotter O och min vän I och hennes dotter S som är lite yngre än min lill skrutta så här har det varit bebis mys idag. Min lilla skrutta har varit väldigt lugn och sovit mest hela tiden då det varit besök här. Men det är väl så när det är en massa prat runt omkring att de kopplar av och känner sig trygga. Just nu sitter lillan i babysittern och är för stunden nöjd får se hur länge det vara. Jag bjöd på kycklingsallad till lunch idag och sen som fika blev det glass, melon, körsbär, mango och ananas riktigt gott. Dagen har gått jätte fort och snart kommer min stora älskling hem, då ska det fixas middag och sen blir det kanske ett bad för lillan och kanske en promenad, vi får se. Vi skulle behöva komma ut och andas lite frisk luft jag och lillan.
 
 
 
 
 
Kram/Linda
 
 
 
 
Sandra

Ett stooort Grattis i efterskott... Hoppas att du hade en fin dag <3
Så mysigt med finbesök och jag tror också att dom små liven är trygga när det är prat och rörelse runt om, dom känner ju igen det efter livet i magen
Båda mina killar sov igenom larmet här hemma för någon vecka sen och jag lovar det tjuter, själv fick jag ju hjärtklappning och skakade i hela kroppen efteråt... det var jag själv som avlöste det, råkade öppna altandörren när innan jag gick o la mig :-D

Kram Sandra

Svar: Tack så jätte mycket.Ja det var riktigt mysigt med besök det är ju inte så ofta jag har mina vänner här på besök det blir inte riktigt så när man inte bor i samma stad.
Det är så synd om lillan hon är så orolig när kvällen kommer så det enda som har hjälpt de senaste dagarna är att sambon går och bär henne i bärselen då håller hon sig lugn. Jag ska ta upp lite på BVC på Torsdag för hon har börjat bli väldigt knölig då man ammar henne, först går det bra sen börjar hon gno med huvudet och bara små snuttar men suger liksom inte tag, så jag undrar vad det kan bero på.
Ja ja får se om jag får något bra svar och vi får se om hon gått upp i vikt eller ej.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress