Linda

Denna Lördag
Än så länge har vi inte gjort några större saker alls här hemma. Jag sov till 9:30 ca sen var det upp och käka frukost som gällde för min del, idag blev det mannagrynsgröt, 2 mackor, 1 glas juice, 1 kopp te och en tallrik med jordgubbar, så en riktigt god och stadig frukost fick det bli. 
Nu har jag precis avslutat lunchen och det blev rester från igår kväll nämligen kebabtallrik. 
 
Sambon åkte iväg för att hämta saker till rallybilen och jag passade på att ta en skön dusch. 
Lite senare så blir det att åka till affären för att handla, sen blir det en sväng till svärmor för att sen åka hem och fixa middag och sen blir det mello och massa gottis att tugga på. 
Idag har jag ledig dag, men jag ska jobba imorgon kväll, mitt sista helgpass för en bra tid framöver. 
 
Vi harsuttit här och letat efter namn till bebis vi har 3 än så länge men vi vill ha lite ovanligare än vad alla heter, så har någon/ några förslag på fina flick namn så skicka en kommentar. 
Nu kom visst Andreas hem igen så snart bär det väl av till affären. 
 
Jag bjuder på en bild av mig själv, vilket inte händer allt för ofta. 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress