Linda

Dagar som rullar på
Här hemma går dagarna otroligt fort i våran bebis bubbla. Känns så konstigt att helt plötsligt så var man 3 st och det känns som att tiden innan det vad gjorde vi då, det känns på något vis som att hon alltid har varit här hos oss ändå har hon bara varit det i snart en vecka. Det känns som att just nu är det hon som styr vår vardag och planering har helt plötsligt blivit ett måste för att det ska rulla på, innan så behövde man ju inte planera på samma sätt alls. Men finns det något mysigare än att ha en liten liggandes på bröstet med sin värme och snusa lite sött, så himla rogivande. Idag har vi haft riktigt tråk väder med inte kul alls man känner inte riktigt för att gå ut på promenader i regn men lillan skulle verkligen behöva vara i friska luften. Får se om det kan tänkas bli en promenad runt kvarteret senare för både mamma och barn behöver ut och röra sig en sväng, men jag får ta det lite vackert som man säger eftersom att det blev ett akut snitt på mig så ska jag ju inte direkt springa ett maraton och jag känner att det gör ont om man är uppe och rör på sig mycket. Men läkningen såg fin ut på sjukhuset när de tog bort omläggningen så jag hoppas att det är lika fint ännu, men det finns inget som visar på att det inte skulle vara det så. Här börjar det bli dags för mannen i huset att åka till affären och handla massa mat och jag ska väl plocka och fixa lite här fram tills det att lillan vaknar och vill käka. Ha en fin helg alla här ute
På bilden skymtar ni det fina babynestet som jag köpte av en fd kollegas vän endast 250 kr helt fantastiskt bra pris. Vi var inne på babyproffsen och köpte en amningskudde och såg då att nesten där kostade typ 900 kr, nej då gynnar jag faktiskt hellre en privat person som gör sina saker med kärlek och gör ett jätte fint hantverk. Sen så är faktiskt babyproffsen här i stan inte alls en kul butik att besöka, personalen är inte så trevliga i sitt bemötande kan knappt säga hej när man går in där och sen kan jag tycka att om man står i kassan och man inte har några kunder så kommer det in 1 kund som ska handla, då kan man ju tycka att man ska lägga lite krut på att vara hjälpsam och service inriktad. kram/ Linda
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress