Linda

Får man fresta med rabarberpaj ?
Japp här blev det till att göra en rabarberpaj tänkte att jag skulle utnyttja rabarberna bättre i år än förra året, man kan ju göra lite olika saker med rabarber så. Men som sagt idag blev det paj
Kram/Linda
Veronica Wallgren

Det är så himla gott med rabarberpaj :)

Svar: Ja det är ju det riktigt gott verkligen Kram Linda
Linda

Ramona

Älskar rabarber paj :) Så gott. Ingen bebis än ser jag, hoppas liten vill titta ut snart <3

Svar: Det är verkligen super gott.Tyvärr har ingen bebis kommit ännu så man får se när hon tänker komma.
Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Sandra

Rabarberpaj är en sommarfavorit!

Hoppas hon kommit nu <3

Kram Sandra

Svar: Hej där tyvärr ingen liten tjej som vill komma hon har det helt enkelt för bra där inne tydligen får jag hoppas så inget annat har hänt.Jag har varit dålig 2 dagar och legat med migrän och mått riktigt dåligt. Jag ska till BM imorgon och har hon inte kommit då så ska det planeras för igångsättning, så bara att vänta och se hur det blir.
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress