Linda

Njuter av lata och varma dagar
Ja nu har vi väl fått sommarvärme i alla fall och enligt smhi så ska det vara lika vackert nästa vecka. Jag har lyckats fått lite färg men är dock mera röd än brun för tillfället. Är så mysigt att ha mannen i huset hemma så man kan umgås och käka ihop. Jag har slängt ihop en rabarberpaj också som vi ska äta av om en stund då den fått svalnat ner lite. Ikväll blir det att grilla flintastek m m gottigt var jätte längesen jag åt just flintastek, det grillade vi ofta hemma hos mamma och pappa när det var grilldags. Så vad hittar ni på denna ljuvliga dag då? Jag önskar er en fortsatt härlig dag och kväll
Kram/Linda
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms

Svar: Ja riktigt gott Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Julia

Ååå vad jag blev sugen på rabarberpaj! :)

Svar: Det var riktigt gott.Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Ramona

God morgon :) Helt underbart ute, man njuter i fulla drag. Så gott med paj, undra om inte jag ska baka med mig en paj ut till landet idag. Kram och ha en toppen dag <3

Svar: Jag tycker absolut att du ska göra en paj det är ju så gott ju. Önskar dig en skön dag på landet
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress