Linda

Hej från Katrineholm
Här befinner jag mig just nu och har varit här sen i Måndags kväll.
Vi håller som sagt på att rensa mor och fars hus och fy vad mycket de har samlat på sig under åren, man ser inget slut på det hela heller. 
Min tanke är ju att vi ska försöka bli klara med så mycket det bara går denna vecka då jag är här för den 15 November vill den nya ägaren gärna komma in, men frågan är ju om vi hinner det....... jag känner mig superstressad medans min bror inte verkar stessad alls. Vi har snart tömt hela vinden bara 2 fack kvar att tömma där uppe, men vart sjutton vi ska ställa allt som vi ska kasta har jag inte en aning om för det börjar typ bli as fullt överallt. 
Jag längtar såååååå tills på Fredag kväll när Andreas också kommer hit för att hjälpa till om inte annat att vi kan vara 2 som tar hand om Levina och helt ärligt så tror jag att hon saknar sin pappa hon är så orolig om kvällarna. 
Men det händer saker i hennes utveckling nu nästan från dag till dag så det är super kul att se. 
 
Här i Katrineholm har det varit snöblandat regn mest hela dagen och det är bara 1,6 grader ute nu så det är riktigt kallt tycker man, man har ju blivit bortskämd med det troligt fina höstväder vi bjudits på i år. 
 
Igår hade jag lunch besök av I och hennes dotter S så himla mysigt och roligt för att Levina är bara 10 dagar äldre än S. Min tanke nu när jag är här var att jag skulle hinna träffa lite vänner under dagarna, men det ser rätt kört ut för det är fullt upp hela tiden med att rensa bland en massa gamla saker.
 
Nej nu ska jag faktiskt blippa runt lite på nätet får passa på sent då Levina sover.
 
Men först lite bilder på vår lilla stjärna 
 
 
 
 
Kram/Linda 
 
 
Marie

Sötnosen och trevlig helg till er

Svar: Tack här är det fullt upp med att tömma huset så det blir bara jobb och jobb för oss denna helgen.Ha en härlig helg
Kram Linda
Linda

Tove Arvidsson

Åh vad söt!

Svar: Tack så mycket Önskar dig en trevlig helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress