Linda

Vackra äpplen
Igår efter promenaden så passade jag på att plocka in lite äpplen vi har hur mycket som helst vet inte hur i ska kunna använda upp dessa. 
Så är det någon som bor här i Eskilstuna och vill ha äpplen hör av er.
Idag händer inte så mycket alls jag och lillan ska gå till affären och handla lite gottis till mig och sambon ikväll. 
Idag är det riktigt grå mulet ute och jag tror inte det är så varmt heller.Jag funderar på om jag ska käka lunch först och gå och handa sen hm vilka problem man har......
 
 
Ha en fin dag så får vi se om jag hinner skriva mera idag eller ej
Kram/Linda 
Marie

Ohh äpple är höst det =D

Svar: Ja visst är det höst med äpplen, jag funderar på att göra en äppelpaj idag som man kan ha som efterrätt ikväll.Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Synd att jag bor i Falun, annars hade jag gärna kommit och plockat :)

Svar: Ja det blir ju lite lång resa för att plocka äpplen.Hoppas du har en fin dag
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress