Linda

Dagar som rullar på
Ja jag vet inte var dagarna tar vägen, känns som de försvinner i en rasande fart, lite sorgligt då Levina blir äldre fort, men skönt samtidigt att hon blir det.
Ikväll så är vi bjudna på tacos hem till M&J och deras lilla son A. Ska bli trevligt att åka iväg en sväng. Så här hemma har jag piffat mig så gott det går så att säga, men det är trevligt att få piffa till sig lite då och då, eftersom att jag i vanliga fall till vardags sminkar mig ytterst sällan. 
Jag sitter här och väntar hem sambon som skulle sluta tidigare idag för att vi skulle iväg ikväll, men innan vi åker till M&J så måste vi handla lite smått och gott till lillan som hon behöver.
I Lördags så firade vi ju sambon syrra och jag fick såååå myket fina kläder av " släkten " så jag kommer inte behöva handla något nytt på väldigt länge. Det är bra det då sparar jag de pengarna. 
Nu längtar jag efter att mor och fars hus ska bli sålt så vi får in pengar, jag är lite trött på att få in så dåligt med pengar på att gå hemma, men klart det är värt massor att få vara hemma med sitt barn. Men det svider lite i plånboken när typ halva lönen är borta, men det går runt det gör det, men man har inte mycket pengar över varje månad. 
 
Nu är ju höstmånaderna här och det är kul att köpa nytt till hemmet, men just nu så har jag ju faktisk fyndat hemma i mor och fars hus diverse saker så det är kul. Men jag har ännu inte bestämt mig för vilka färger som ska få vara här hemma, så jag fårhelt enkelt fundera lite till på det.
 
På Lördag åker vi till vårat kära Fjätervålen igen, 1 v hela familjen där vi kan rå om varandra och umgås och sambon får vara med och se allt som händer med Levinas utveckling nu, vi utnyttjar lite av de så kallade dubbeldagarna man har rätt att ta ut innan barnet är 1 år, det är 30 dagar som man kan ta ut, så vi kommer plocka lite här och där när vi känner att det beövs. Men som sagt Fjätervålen blir det denna gången, som vi längtar nu bara 2 arbetsdagar kvar för sambon sen åker vi. Så ja jag får allt ta och börja packa imorgn inför resan. Det är ju en del som ska med när man har en liten snart 4 månaders med sig. 
Nej kära läsare ha en fin dag/ kväll nu 
 
 
Kram/Linda 
Marie

Skönt att vara tillsammans allihopa på lördag och rå om varandra

Svar: Ska bli så himla skönt att få åka iväg i en vecka och bara vara vi.Här har vi precis kommit hem från tacos kvällen så nu blir det tv innan lägg dags.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

mittgodastefinaste

Just nu känns det faktiskt som om veckorna rullar på lite extra snabbt!!
Ha en underbar helg!

Kram Jenny

Svar: Imorgon åker vi bort och som vi längtar efter det ska bli skönt att komma iväg lite. Där uppåt landet så har hösten kommit längre så där kommer man nog få se all den vackra höstprakten. Ha en härlig helg
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress