Linda

Friska igen
Nu är hela familjen frisk igen magsjukan tog oss alla 3 började med Levina sen blev det min tur och sist sambons, men som sagt nu är vi på banan igen och idag ska jag faktiskt träffa O som jag inte träffat på länge vi ska ta en lunch ihop hon och jag och våra små pluttar, känns skönt att komma ut lite bland folk. 
Igår var det dock första gången jag var ute sen jag blev sjuk och då bar det av till Blomsterlandet för att köpa massa blommor som ska planteras innan påskhelgen så ja det är ju bara att köra på nu på kvällarna lite då och då. 
 
 
 
 
Kram/ Linda 
 
norrsken emmis

så fint påskpynt och fin bricka! =)

ha en bra dag
kram

Svar: Tack så jätte mycketHa en fin dag
Kram Linda
Linda

Mirre - Sweetwords

Härligt att ni är,pigga igen =D, Bellis var 1½ år då hon börja hos dagmamman =D

Svar: Ja det är så skönt att vara friska nu igen.Vi har sökt plats åt Levina tills det att hon är 1 år sen får vi se om vi får någon plats har inte hört något ännu från de förskolor vi sökt till.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress