Linda

Vad gör jag om dagarna....
Ja det kan man ju undra inte uppdaterra jag här särskilt mycket i alla fall tyvärr, men som sagt livet och familjen går före. Det händer så otroligt mycket med Levina nu så man hinner knappt med. 
 
Men som sagt vad har jag då gjort, jo i helgen som var Fredag-Lördag så hade jag egen tid jag åkte helt själv till Stockholm för att besöka en vän och sambon var hemma med Levina själv. 
Så väl i Stockholm så blev det ju givetvis shopping och sen var vi ute och käkade god middag på Fredags kvällen, vi käkade på Borgmästarn i Gamla stan en 3 rätters för 295 kr och jag lovar det var bra mat. 
Så vad fick följa med hem i påsarna då.
 
Till dottern:
* kappa
* klänning
* kofta 
 
 
 
 
Till mamman:
* 2 toppar
* MK väska
* smink
* silver ring
* 2 linnen
 
Har dock inte fotat allt av det men lite 
 
 
 
Till pappan:
* En tröja 
som jag ej fotat 
 
Sen har jag ju glömt visa lite av shoppingen jag gjort sen tidigare 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det var lite från mig.
Kram/ Linda 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress