Linda

Alla ❤ dag
Hej på er hur har eran alla ❤ dag varit?
Min har varit bra trots att jag är hemma från jobbet med en jobbig mage. Men det verkar inte vara någon magsjuka som jag trodde kanske har jag ätit något dåligt eller så är det bara min tarmsjukdom som spökar, hur som så kändes det bäst att sjukskriva sig för om det varit magsjuka så vill jag inte riskera att smitta mina kollegor.
Så hur blev min alla ❤ dag då?
Jo vi firade med att köpa hem lite god mat och lite godis. 
Jag köpte present till pappan i huset i Måndags han fick en t-shirt och en tröja. 
Lill ❤ fick en käpphäst i rosa.
Av älsklingen fick jag en massage på spa källan att njuta av vid tillfälle.
Så lite så såg våran dag ut nu sitter vi i soffan och glor på tv och lillan sover. 

Mirre

Trevlig alla hjärtans dag hoppas jag ni hade och söt med sin klänning

Svar: Vi hade det bra även om den inte riktigt blev som vi tänkt, men vi spenderade den tillsammans våran lilla familj och det betyder ändå allra mest för oss.Hade ni en fin alla hjärtans dag?
Ha det bra
Kram Linda
Linda

Amanda

Så mysig dag ni ser ut att haft ❣️💭
Må så gott. Kraam

Svar: Den var mysig trots att jag inte var på topp och är fortfarande inte det vet i sjutton vad för skit jag åkt på.Men förhoppningsvis så blir det snart bättre annars får jag väl söka för det
Ha en fin kväll
kram Linda
Linda

ramona

Så trist när det krånglar. Hoppas du mår bra nu <3 Vilka mysiga bilder och sååå fin klänning på lilla tösen <3

Svar: Det är bättre nu var iväg till vårdcentralen i Fredags för att jag ville kollas upp då jag mått dåligt i en v ca. De kollade sänkan så det var inget akut och nu är det bättre men inte helt i form är jag, men får ge det lite tid. Nu njuter vi i fjällen i en vecka med våra grannar sen blir det hemfärd igen.Nu börjar det bli dags att sova så säger god natt.
Visst är hon söt på bilden i sin klänning.
kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress