Linda

Motion och invägning
Jaha ja vi börjar väl med en lien check på veckan som gått när det kommer till mat och motion. 
 
I Måndags så blev det promenad på 30 min  inget sött bara frukt och grönt att tugga på vid tv:n
I Tisdags med samma här så blev det inget sött
sen igår då var jag direkt till kiropraktorn efter jobbet och efter det var huvudvärken ett faktum så det blrv bara hem och hämta lilla hjärtat på föris sen blev det en väldigt lugn kväll. Tyvärr så hann jag käka ett par chokladbitar med på kvällen. 
I dag Torsdag så har jag haft huvudvärk lite till och ifrån så det har inte blivit någon promenad idag heller. Snart kommer asmbon hem så då blir det att åka och slänga på återvinningen och panta och handla mat sen är det dags för litet hjärtat att bara äta och sen sova. 
Så nej denna vecka blev det inte önskat resultat.
 
Tyvärr syns det på vågen också att jag har ätit allt för gott över jul, nyår och tretton helgen så min nuvarande vikt är 
 
Vikt: 89,6 cm var ett tag sen jag vägde så pass mycket 
Runt brösten: 109 cm 
Under brösten: 91 cm
Midjan: 95
Magen 107
Höften 105
Runt rumpan: 107
Lår:  61 
 
japp så ser invägningen ut denna vecka och det var ju inga jippi resultat alls. 
 
Nej skärpning till nästa vecka 
då kommer invägningen ske på Fredagen istället.
 
Kram på er / Linda 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress