Linda

New In
Hej Tisdag i påskveckan, denna vecka jobbar jag lite på jobbet endast Måndag, Tisdag och Torsdag så skönt att få känna att man är lite påskledig när de flesta andra är det. Idag har Eskilstuna bjudit på en väldigt kall morgon med 10 minus som efter lunch övergick i en riktig vårdag, solen har värmt och man får genast extra energi av det vackra vädret. Efter en tur på stan begav jag mig hem för att hämta Levina på föris och sen hem och piffa både mig och henne för att gå ut och käka middag med mannen då han slutat jobba. Jag tänkte bjuda på lite bilder på inköp jag gjort senaste tiden Smyckena kommer från Lily and Rose kan tipsa om att de nu säljer ut utgående modeller av sina smycken för en billig peng så skynda in på deras sida och fynda. Tyvärr kan jag inte länka till sidan då det uppenbarligen har blivit något strul på min sida. Sjalen i ljuvlig vår grön färg kommer från By Malene Birger I LOVE IT hittade den i en butik här i stan som heter Elin Maria de har mycket fina märkes kläder om man är sugen på att shoppa det och befinner sig i Eskilstuna eller om man ska besöka Eskilstuna tips tips från mig denna Tisdag.
Kram/ Linda
Sandra

Det är så himla fina smycken , synd att jag inte han ha örhängen pga av att jag hade en töj när jag var mindre. Men halsband funkar :D

Svar: Smyckena från Lily and Rosé är så fina verkligen.Trist att du inte kan ha örhängen.Men som sagt alla smycken därifrån är vackra.
Ha en fin kväll
Kram Linda
Linda

ramona

God morgon :) Hoppas du haft en fin påsk. Skönt att du fick vara lite ledig. Jättefina smycken <3 Kram

Mirre Sweetwords

Så fina smycken

Matilda Berlin

Mne alltså åhh vad fina!! =) kram <3

Svar: Tack så mycket.Ha en fin dag
Kram Linda
Linda

ramona

God morgon :) Snöar det hos dig med? Vill kika in och önska er en fin fredag <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress