Linda

Sjukstuga
Här hemma kör vi sjukstuga idag jag och sambon är förkylda och igår började Levina kräkas helt plötsligt peppar, peppar ta i trä men hon har inte kräkts något mera sen igår kväll så får hoppas att det var något tillfälligt bara. Hur som det känns lite trist att vara sjuk just nu då jag äntligen har fått 3 dagars ledigt på schemat, men men något kan man ju hitta på ändå. Jag hade tänkt försöka städa i alla fall. Igår så gjorde jag en beställning från Willys som vi ska hämta i butiken idag. Jag brukar ju storhandla online från Ica Ekängen men nu tänkte jag att jag skulle prova något annat så får vi se, prismässigt på varorna är det nog ungefär samma tror jag. Senare så ska jag till ica Maxi och hämta paket sen ska jag köpa lite fina helgblommor där med så man har lite fint här över helgen. Annars denna helg så är det typ helt oplanerad i stort sätt, det vi måste försöka är att komma i fatt i tvättstugan har såååååå sjukt mycket tvätt att ta reda på där oj oj oj. Sen ska vi röja i tvättstugan, nu har jag vikt ihop det bara och lagt på bänkar där ner men det ska liksom upp också till skåpen här uppe, men det tar vi nog tag i imorgon och kanske lite idag med. Vad har ni för planer denna helgen? Nej dags att ta tag i denna dag nu då kanske så man inte sitter och segar bort hela morgonen här. Ha det fint Kram/ Linda
Anonym

Krya på er och ha en trevlig helg trots allt

Svar: Tack så mycket detsamma till digKram Linda
Linda

Mirre

Krya på er

Svar: Tack så mycket det är inget vidare just nu hör hemma.Kram Linda
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress