Linda

Hej soliga Söndag
Idag tog vi oss en liten sovmorgon till 8.30 ca sen var det dags att gå upp och fixa frukost med familjen. Idag intog vi den ute på altanen men oj så varmt det var, så jag och lill tjejen har satt oss i skuggan i vårat nya loungsset och pappan i huset är ute i trädgården och fixar, han ska kör saker till tippen med grannen, då de kapade ner 2 träd igår så blev det lite grenar att ta reda på, plus att vi har annat som ska iväg till tippen också. 
 
Annars i helgen så har vi inte gjort så jätte mycket
 
Fredags: 
 
Grillade vi och kollade på lets dance
 
Lördags: 
 
Så var vi och käkade lunch på Wäsby magasin sen tog vi en liten runda i butikerna som finns där Levina älskade barnbutiken så där inne tror jag vi var minst 3 gånger under besöket, jag gick runt i inredningsbutiken och tittade på allt fint, men det som fick följa med hem var ett doftljus som luktade champagne och sen doft stickor som också luktade champagne. Men de får jag visa i ett annat inlägg för nu är jag för lat för att gå in och hämta dem och fota dem
Till Levina köpte vi en fin klänning från NoaNoa och sen fick hon en leksakstårta som hon pysslar med mest hela tiden http://www.wasbymagasin.se/ 
 
Nej nu ska jag ägna tid och lill pluttan då hon tycker det är väldigt tråkigt när mamma sitter och skriver.
 
 
 
 
 
 Kram Linda 
 
mittgodastefinaste

Mysig helg!

Kram

Svar: Ja jätte mysig kram
Linda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress