Linda

Norge turen
I Torsdags så tog vi oss en tur in i Norge det är så otroligt vackert där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Madeleine Jonsson

Men så mysigt och härligt det där såg ut!!

Jag har varit lite frånvarande ett tag och det har inte gått att komma åt min blogg men nu är jag igång igen men ligger nu hos en ny portal så in och kika på min nya blogg(min egna domän kommer snart vara igång men kör på nya bloggadressen så länge) :D

http://maddisenj.vimedbarn.se

petra

Wow Norge är ju så fantastiskt vackert, längesedan jag var där. så fina bilder , kram

Emma Engström

Håller med om att Norge är SÅ vackert! Vill himla gärna åka dit mer ofta :D <3

Marie

Men oh så härligt vill också besöka Norge =D

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Hoppas allt är bra med dig och din familj! Jag har äntligen fått till ett nytt blogginlägg ;)

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Jag känner igen det du skriver så otroligt mycket. Innan jag sökte mitt nya jobb så var jag otroligt less på mitt gamla jobb, kände att jag skulle kunna tänka mig att göra i princip vad som helst förutom det jag gjorde just då. Nu känns det mycket roligare att gå till jobbet och jag trivs väldigt bra på det nya. Det kan vara svårt att veta vad man vill göra men jag tycker att man ska våga testa något annat när man känner så som du beskriver även om det kan kännas läskigt! Kram till dig

Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Så vackert det ser ut att vara :). Var till Norge sedan 1994, men skulle gärna åka dit igen :).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress