Linda

Altan piffet
Hej alla här ute, nu var det en evighet sen jag skrev något men jag har svårt att hitta tiden för det, det går liksom för runt när man slutat jobba och det ska fixas middag och en massa annat plockande hit och dit och ta hand om dottern, sen när man är klar med allt sådant då är man trött och seg och då sjunker oftast jag och sambon ner i soffan och gör typ inget alls mer än att glo på tv eller prata. Men nu i alla fall så tar jag mig tiden att göra ett inlägg I Torsdags förra veckan så åkte jag och shoppade loss på piff till altanen med allt vad det innebär, så roligt att få göra det och det bästa av allt är att min sambo han brukar inte lägga sig i så mycket när det kommer till piffandet så jag har fria händer, men givetvis försöker jag ju tänka att det ska vara något som tilltalar oss båda. Så i helgen som var så var jag en runda på stan med en vän/ kollega och strosade, vi käkade god mat på Mocca Deli efter att ha shoppat lite. Sen efter det så var det hem och piffa som gällde. Vi/ jag blev riktigt nöjda. På kvällen kom grannen över och käkade plankstek med oss och då passade vi på att inviga våran paviljong och vi satt ute till kl 22 innan det började kännas lite svalt. Sambon har ju köpt en jätte fin lampa som både ger belysning och värme så den hade vi stor glädje av när vi drog igen om oss i paviljongen och satt där och myste.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag Kram Linda
Madeleine Jonsson

Men så fint det blev! Supermysigt ju!!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Jag går till salong Skägg och Lockar i gamla stan, min frisör heter Karolina :) Jag är supernöjd med henne, har gått hos henne i typ 10år :p

Susanna

Hej!
Undrar var den fina paviljongen är köpt nånstans?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress